در مورد خودم و وبلاگ
ضایع نخاعی
پنج شنبه 23 تير 1398برچسب:, :: 11:15 ::  نويسنده : احمد قنبری عقیل

بنام خداوندی که جان میدهد جان میگیرد و ما در آن هیچ دخالتی نداریم جز رضا بودن به حکم او

من احمد قنبری عقیل  هستم که در سال 1389 در 11فروردین در صانحه تصادفی باعث صدمه رسیدن به مهره های تی11وتی12فقراتم شد.که این کار باعث شده که از کمرم به پایین دچار بی حسی شود

برای همین هم تجربه های خودم و هم اطلاعات دیگران را در اختیار شما میگذارم انشاا.. که از وبلاگم خوشتان بیاید و از آن استفاده کنید.به امید روزی که بروی زمین هیچ کس دارای غم واندوه بیماری نباشد.

لطفا نظرات خودتان را حتما برایم بنویسید.

 



نظرات شما عزیزان:

فرزانه
ساعت22:49---30 ارديبهشت 1391
سلام.دوست عزیز امیدوارم که تو زندگی برای خودت اهداف بزرگ و قشنگی داشته باشی که برای رسیدن بهشون به این ناتوانی جسمی توجهی نکنی .راستش من موضوع پایان نامه ام میکرو الکترود های عصبی بود که به وبلاگ شما رسیدم از وب سایت دانشگاه علم و صنعت هم دیدن کنید در انجا مرکزی است که کسانی که دوست دارند روشون آزمایش بشه مراجعه می کنند که البته بسیار هم امیدوار کننده بودند وقتی جونای مثل شما رو تو اون صفحه دیدم اشک تو چشام جمع شد و با شدت و علاقه بیشتر دوست دارم کاری انجام بدم که بتونم کمکی انجام بدم .امیدوارم همیشه شاد و سرحال باشی .


همیشه یادت باشه یا راهی پیدا خواهم کرد یا راهی خواهم ساخت.


پویا عزیزی
ساعت22:09---28 اسفند 1390
با سلام. من پویاعزیزی 24 ساله حدود 3 سال هست که از مهره t2-t3 دچار ضایعه نخاعی شده¬ام. جدیدا روش درمانی خیلی خوبی برای تمامی بیماران دچار اختلالات عصبی مثل ضایعه نخاعی, سکته مغزی, فلج مغزی, ام اس , آ ال اس, گیلن باره, فلج و عدم تعادل اعضا, و حتی زندگی نباتی, کم بینایی و نابینایی ناشی از فلج عصب چشم و سایر اختلالاتی که ناشی از مغز و اعصاب است پیدا کرده¬ام که دوست دارم به سایر دوستان نیز معرفی کنم تا انشا الله آنها نیز بتوانند از آن استفاده و به لطف خدا نتیجه مطلوب را از آن بگیرند. این درمان به وسیله طب سوزنی توسط آقای دکتر محمد جلال وفا در زنجان می باشد. کلیپ بخشی از بیمارانی که توسط ایشان معالجه شده اند را می¬توانید در اینترنت ببینید. کافی است نام دکتر محمد جلال وفا را در اینترنت سرچ کنید تا سایت ایشان و نیز سایت های دیگری که فیلم درمان بیماران در آن است را ملاحظه کنید. همچنین من خودم 2 دی وی دی و 1 سی دی از وضعیت بیماران قبل و بعد از درمان دارم که هر کدام از دوستان مایل باشند میتوانم در اختیاراشان بگذام. کار ایشان بسیار عالی است . من خودم 2 هفته است که به ایشان مراجعه کرده ام .ایشان گفتند باید چند ماه تحت درمان طب سوزنی باشی. من از ناحیه سینه از سطح تی 2 و 3 دچار آسیب نخاع هستم و زیر سطح ضایعه ام هیچ گونه حس و حرکتی ندارم. کنترل ادرار و مدفوع و حتی حس آنها را نیز ندارم. من میتوانستم با بریس راه بروم ولی بدون بریس قادر به ایستادن نیز نبودم چون زانوی راستم خالی میکرد و زانوی چپم خیلی کم قادر به ایستادن بود که آن هم به شدت متزلزل بود. الان با 2 هفته طب سوزنی هر 2 زانویم در ایستادن قفل میکند و میتوانم بدون بریس و تنها با اسپیلنت روی پاهایم بایستم. همچنین احساس میکنم پاهایم خیلی قدرت پیدا کرده و حتی چند روز پیش با کمک پدرم, بودن بریس و تنها با واکر توانستم چند قدمی بردارم. در مطب آقای دکتر وفا نیز با افراد مختلفی آشنا شدم که همه از درمان خود راضی بودند. یکی از مواردی که در مطب ایشان به چشم دیدم این بود که اکثر دوستان بدون بریس قادر به ایستادن و یا راه رفتن بودند. در فیلم هایی که درمان افراد را نشان میدهد نیز این مورد به وضوح به چشم میخورد. هرچه مدت بیماری فرد کمتر باشد نتیجه حاصله بهتر خواهد بود و در فیلم هایی که روند درمان افراد توسط ایشان را نشان میدهد افراد بسیاری هستند که بدون عصا و یا با یک یا عصا به راحتی راه میروند ومیتوانند از پله نیز بالا و پایین بروند و عملکرد روده و مثانه انها نیز بهبود یاتفته است . به تمام دوستانی که مشکلی مثل من ویا سایر اختلالات مغزی و اعصاب را دارند پیشنهاد میکنم که این روش درمان راجدی بگیرند. البته به دلیل پر بودن وقت آقای دکتر وفا ,ایشان تا نزدیک سال وقتشان پر است ولی میتوانید در مواقعی که مطب خلوت است با خود ایشان صحبت و وضعیت خود را شرح دهید و ایشان به شما خواهند گفت که چه زمانی برای درمان تشریف بیاورید. اگر دوستان سوالی در مورد درمان ایشان داشته باشند و یا بخواهند سی دی هایی که وضعیت بیماران را نشان میدهند را ببینند خیلی خیلی خوشحال میشوم بتوانم کمکی برای دوستان عزیزم انجام بدهم شماره تلفن من 09353274119 می باشد



امير
ساعت11:58---23 تير 1390
ببخشيد من سيستم تبادل لينكتو نديدم
منو با عنوان قروقاتي لينك كن بيا بگو با چي لينكت كنم


امير
ساعت11:56---23 تير 1390
ممنون كه به وبلاگم امدي وبلاگت عاليه من تبادل لينكو انجام دادم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

خدایم ای خدایم ای خدایم صدایت می کنم بشنو صدایم شکنجه گاه این دنیاست جایم نمی دانم چرا این شد سزایم
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 20
بازدید کل : 15485
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1